Du är fan dålig!

Den senaste tiden har min hjärna varit besatt av

Nej förlåt, trodde ni att ni skulle få reda på någonting äkta om mig och vad jag tänkte på? Pff att ni aldrig lär er, idioter.
Jo men idag kanske du ska berätta någonting äkta, skriva av dig lite så att du förstår? Ha! Aldrig att de får reda på vad du tänker. (är det konstigt att jag pratar med mig själv och dessutom hånar mig själv) Fast ni vill inte ens veta vad jag tänker, varför skulle ni vilja det? Det är inte ens lite intressant. Fan jag blir uttråkad ibland av mina egna tankar så varför skulle ni bry er?
Och om ni bryr er, lämna mitt huvud! Ni har ingenting att göra där, stick! försvinn för fan! Det är faktiskt en av mina största
Fan farligt nära att ni fick reda på någonting äkta, jag måste bli försiktigare med vad jag skriver här ibland så kommer det bara ut ord som ska stanna inne. Är det bara jag eller är det kallt här? Dessutom "vaddå dessutom det är ett helt annat ämne, det borde inte ens stå i samma inlägg, dina läsare kommer inte fatta någonting om du inte lär dig att ha lite sammanhang och vara konsekvent!" Mina läsare? Snälla ingen läser det här "Verkligen varför skriver du inte någonting personligt och äkta då om du nu är så säker på att ingen ändå kommer läsa?" Det kan jag göra, Käre läsare jag. VÄnta lite! Du försöker lura mig ditt svin! "Jag försöker lura vad snackar du om? Jag är ingenting, jag är bokstäver på en skärm. Dessutom så har du hela den här konversationen uttänkt och hur fan kan man kalla det en konversation, det är inte ens någonting det är ettor och nollor!" Det är sant. dessutom hur kan jag... "Hey du får fan inte börja racka ner på dig själv och den här bloggen det är vad jag gör! Du ska bara vara den konstiga lilla rösten i ditt huvud som" Vad pratar du om? Du är inte ens någonting det sa du själv. Du är fan inte ens ett fantasifoster du har ingen rätt att kräva saker eller göra någonting! "Du är en kuk" Verkligen? ska vi börja gå in på personliga påhopp? "Ja! Du är en idiot, du är ful, du kan inte stava och du, fan jag kan inte säga någonting som verkligen skadar för då kommer de veta vad som skadar dig" Hur fan ska jag kunna svara på det? Hur förolämpar man ett par ord? Jo men "" de där är  fan uppfuckade! Var kom de ifrån? HUr ska folk fatta vad de betyder?

"Nä jag är trött på det här och jag är trött på dig"

Såå det där var konstigt men hey vi kanske har fått en ny karaktär i denna blogg "Vaddå ny jag har alltid varit här dessutom sa du att jag inte fanns då är jag inte en karaktär"
Din tid är slut försvinn!

Jag har ont, det är väldigt opraktiskt jävla feber som har fått för sig att existera i mig.

Fan vad jag hoppas på att apokalysen kan komma, jag har fan tråkigt och jag vill inte missa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0