Va i Helvete

Men va!
Hur i helvete gick det här till? Någon tydligen läst den här bloggen.
Hur kan ni inte fatta hintar?
Om jag skriver osammanhängande, otydligt och dåligt så ska ni inte läsa! Det handlar om att jag vill reagera av mig! Vissa människor är så jävla efterblivna.
Då frågar ni säkert "meh varför skulle du publicera det på nätet och sedan göra reklam för det på din facebook sida din hycklande attentionwhore"
På det så svarar jag. För att jag. Nej jag har inte ett svar, för att jag, jag vill? Kanske om jag publicerar det så, fast då vill jag att folk ska läsa.
Vi kan säga såhär, de flesta av er kommer skrämmas bort av att jag skriver dåligt och aldrig kommer till saken. Ni kommer inte läsa mer för ni gillar inte att plåga er själva (om ni gör det så fortsätt läsa, jag kommer köra in mer metaforisk glas i era alldeles för stora ögon).
Men ni som faktiskt vill veta saker om mig, okej ni borde också försvinna, ni skrämmer mig, varför vill ni veta saker? Hur kommer det sig att ni? Försöker ni? Ja det gör ni eller hur? Ni borde skämmas!
Okej ni som vill veta saker men inte vill skada mig, ja ni kommer stanna kvar av samma skäl som de som vill skada mig kommer stanna, om vi stannar tillräckligt länge så kommer han tillslut avslöja sig/jag kommer hitta ett  sätt att bota honom.
Eller är det bara jag som ser alla mina vänner som skadade människor som skulle bli perfekta om de bara öppnade upp sig för mig och lät mig fixa de?
Kanske, kanske inte.

Eller ska jag säga tack? nej. Jag tänker säga grattis.
Ni som stannade kvar länge nog för att läsa det här, wow ni måste antingen hata er själva eller älska mig så mycket att ni klarar smärtan i era blodiga ögon.
Jag tänker anta att det är en blandning. Ja juste min poäng!
Min poäng var att.
Nej den fanns aldrig! Där fick jag er!

Så fattar ni nu att det bara är skit och fyllning utan en punchline?
Nej?
Ja men då blir det kul för er att läsa nästa inlägg.
Ska vi se hur länge ni håller er kvar! Och tro inte att jag betalar för era nya ögon när ni har blivit blinda för att ni har fått så mycket glasskärvor instoppade i de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0