Va?

Jag tänker inte ens börja förklara någonting om någonting för ni som känner mig vet vad mitt liv handlar om och ni andra dra åt helvete!
Det där var onödigt, vad hade de gjort dig? De läser inte det här så det spelar ingen roll
Allting snurrar runt mig, det känns som att minnena anfaller jag tappar kontrollen var jag är. Allt är nytt på nåt sätt konstigt
Sluta läs nu! Det är en order!
Nej jag bryr mig inte ens om du läser det står ändå ingenting av värde här, jag tvivlar till och med på att det kommer ge underhållning. Jag vet inte vad jag pratar om idag så ingen vishet heller ni kan kanske få lite förvirring om ni har tur
ha det får ni ändå! Jag vill itne vara här! Är det verkligen nyttigt att skriva det första som går in i min hjärna utan att tänka? Ja säkert? Vad är nyttigt? är jag nyttig? Jag skakar av nyttighet haha! Jag känner hjärtat slå det är roligt. Jag tror att musiken får mig att varför avslutar du itne meningar? du är ett svin mot dina läsare! Vilka läsare? vet ud vad punkt är? den ser ut "". använd den. Och stor bokstav efter, gah jag hatar dig!
Fan tänk om nån läser det här och läser in mer eller tror att de förstår eller tänk om de läser det här och förstår sanningen?
Det är inte möjligt sanningen är förevigt gömd. Tänk om de känner paniken och och och.
Ha! Jag bryr mig inte. Ni kan inte röra mig för jag är Gud!
Jag undrar hur länge
Then let my heart be hardened
And never mind how high the cost may grow
This will still be so:

Jag undrar om jag kommer överleva
såå lugn musik, känn allting sänkas andas andas.

Varför skriver jag när jag tar bort texten, att jag borde ta bort den av olika skäl.
jag vägrar jag är hungrig. Tur att bloggen inte går att komma in på för det här kan inte ses som läsvärt för någon.

Nej nu ska jag se på Fight clib så haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0