Dramatik!

Ja oj ett nytt inlägg bara minuter efter att det gamla publicerades, Jag är på en rullning!
Jag vill ha mer drama i mitt liv, mest för att det är najs att kunna kolla fascit och hur en tragedi brukar utspela sig.
Juste någon dör.
Jag tror att allas liv är en Tragedi, jag menar handlar inte en tragedi om en hjältes fall och oftast död.
Den nyfödda kanske inte är en hjälte men gud ska veta att den faller, den blir en skurk och en lus. Från att ha varit oskuldsfull, ren och dum så blir den mindre dum, pervers och ond
Jag är väldigt tillfreds med den tanken, det ger mig att märkligt lugn. Jag känner att jag äntligen har accepterat tragedin genom att se den och nu kan leva den fullt ut.
Vi är dessutom långt ifrån tredje akten så jag är lugn, dock så brukar första akten oftast vara lite tråkig, i alla fall om man jämför med den andra akten.
Min fråga är när börjar min andra akt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0