Men hur!

Det här stör mig, enligt statistiken så har två pers varit inne på min blogg idag, och fyra gånger sammanlagt.
För det första, show yourself! Vilka är ni! Vad gör ni här? Förstår ni inte att det här inte är kvalité, vad söker ni?

För det andra, trevligt att ni kom hit vill ni ha något att dricka? Inte det, vad synd för min plan var att förgifta er och ta er till en hemlig ö i skärgården.
Jag svor att jag aldrig skulle göra det här men jag är nyfiken på vem som läser det här så kommentera och ha det så trevligt.
Så det var tillräckligt mycket trevligheter nu är det dags att börja med det ni är här för, att bli förolämpade!
Ni är tjocka och fula!
Så, nu är det dags för mig att göra det som jag finner underhållande, att skriva en följetång av ord som inte ens behöver vara sammanhängande, roliga eller på något sätt
Jag gillar också att lämna meningar oavslutade, det lämnar så mycket till fantasin, min fantasi.
Ser ni, det här är INTE kvalité!
Vissa människor, seriöst, vad ser ni i den här bloggen? Mer än en inblick i min magnifika hjärna? Jag kan upplysa er om att det är en lögn! Min hjärna är stängd för din sort!

Så idag var inlägget kort så stanna kvar till nästa inlägg, för då tar jag upp spindelvävaren historia (ah det är för mina cliffhangers, men tji fick ni för spindelvävare finns inte, dock så är deras historia tämligen intressant, den innefattar Kung kang king, han finns visst, håll käften!)
Ni är fula!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0