Om jag var en spis, skulle någon sätta på mig?

Jag menade inte ens att rubriken skulle få en sexuell betoning, jag ville bara prata om spisar.
Ni borde skämmas, förstöra mina fina spisanekdoter som inte alls är anekdoter med era smutsiga hjärnor.
Idag åt jag en lax. En hel lax, den smakade fisk och filmjölk. Filmjölk ska inte blandas med fisk.
Ja dagens matlagningstips är. Jag har alltid undrat vad som händer om man lägger band på ett land, blir det en fil.kand?
Jag gillar inte.
Jag gillar.
Jag kan se så jag vet att ni är.
Jag kan tänka så jag vet att mina ögon antagligen ljuger, och att ni således antagligen inte är.
Jag kan känna så jag vet att mitt tangentbord är
Jag kan inte se bakom mig, jag vet inte att det är.
Jag kollade precis, ni kan vara lugna det var. Skrämde er inte sant? Ni blev rädda att det inte var sen så var det. Det är därför ni följer denna blogg, det är som en bergodalbana av känslor och sånt.
Eller det kanske bara är för mig. Jag gillar att jag har.
Tänk såhär, ni kan i alla fall fylla i luckorna själva och jag lämnar på så sätt mycket för fantasin vilket är fantastiskt.
Aka den bästa bok är den utan sidor!
Jag är således en fantastisk människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0